شما اینجا هستید: خانه » تجربیات » تجربیات خوانندگان » خاطرات سعید : شما بهترین ……..

خاطرات سعید : شما بهترین ……..

خانمی با فرزند اوتیستیک خود که از لحاظ رفتاری بشدت با دیگران متفاوت بوده جهت خرید ،وارد مغازه ای می شود.مادر که تمام توانش در کنترل کردن پسرش بوده که مشکلی را بوجود نیاورد؛با هر سختی مایحتاج خود را خریده و جهت پرداخت در صف می ایستد.زمانی که مادر برای پرداخت کالای خریداری شده با توجه به رفتار فرزندش لحظه شماری می کرده، می بیند خانم مسنی که چند نفر از او جلو تر بوده می آید و به او سلام می کند.با دادن پاکتی به مادر آن پسرمی گوید شما بهترین مادر دنیا هستید.و بلا فاصله مغازه را ترک می کند.مادر آن پسر تحت تاثیر قرار می گیرد وقتی به خانه می آید محتوی پاکت را از آن خارج می کند می بیند یک عدد بچه خرس عروسکی و یک عدد کارت که روی آن نوشته شده بود؛ شما بهترین مادر دنیا هستی؛.
مادر آن پسر می گوید؛ دیگر تمام توانم طاق شده بود، خیلی خسته شده بودم دیگر برایم انرژی ورمقی نمانده بود.بدجوری به این تشویق نیاز داشتم.گویی دیگر تمام خستگی های گذشته ام از یادم رفته بود و توان و نیرویی جدید یافتم و حتی بهتر از گذشته می توانستم از فرزندم مراقبت کنم. در حالیکه همیشه در ذهنم ناراحت واکنش دیگران به رفتار پسرم بودم از اینکه شرایط من توسط دیگران درک می شد بسیار خوشحال بودم و بیش از پیش امیدوارگردیدم.
سلامتی عزیزانی که در مراکز شلوغ و فرودگاهها و….شرایط هموطنانشان را درک کرده و با حوصله، تحمل وضعیت را برای خانواده این عزیزان آسانتر می نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


8 + = هفده

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top