شما اینجا هستید: خانه » شناخت اوتیسم » درون مغزاوتیستیک :تحقیقات جدید باورهای رایج را به چالش می‌کشد

درون مغزاوتیستیک :تحقیقات جدید باورهای رایج را به چالش می‌کشد

درون مغزاوتیستیک :تحقیقات جدید باورهای رایج را به چالش می‌کشد
درمطالعات  ، ارتباطهای عصبی ببشتر دیده می شود نه کمتر
هفتم نوامبر ۲۰۱۳٫
مغز افراداوتیستیک تعداد ارتبا طهای بیشتری نسبت به افراد عادی دارند ، وطبق دوتحقیق جدید این موضوع مى تواند دلیلی برمشکلات اجتماعی این کودکان باشد.
پژوهشگر این مطالعات که درهفتم نوامبردرمجله گزارشهای سلول   .
کاستوب سوپکار از دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد ،در یک مجله خبری گفت : مطالعه ما نشانگر یکی از داغترین مسائل در تحقیقات اوتیسم است . سوپکار وهمکارش وینود منون با استفاده از مجموعه عکسهای زیادی از مغزکودکان دریافتند که مغز کودکان اوتیستیک دارای ارتباطهای بسیاری هستند وآنها با تعداد بالایی از ارتباطها، شدیدترین اختلالات اجتماعی را دارند.
در مطالعه دوم، رالف- اکسل مولر و همکا رانش دردانشگاه سن دیه‌گو درمغز کودکان ده تا بیست سال مخصوصاً در منطقه کنترل بینایی ، ارتباطهای بیش از حد را پیدا کردند . آنها همچنین دریافتند که شدت نشانه های اوتیسم به تعداد ارتبا طها ى عصبی مربوط است
مولر در انتشار  اخبار گفت: یافته های ما وضعیت خاص سیستم بینایی در کودکان دا رای نشانه های شدید تر را مورد تا بید قرار می دهد.
اواضافه کرد :  اندازگیری سطوح ارتباطی در ا ین منطقه از مغز می تواند در تشخیص اوتیسم ، که هم اکنون متکی بر شاخصهای رفتاری است. مفید باشد.
سوپکارو منون گفتند که عدم توازن در فعالیت مدار مغزی همچنین در صرع نیز دیده شده است که ممکن است در توضیح ا ینکه چرا بسیاری از کود کان دارای اوتیسم همچنین دا رای صرع نیز می باشند کمک نماید.
نتیجه‌ای که از این مشاهدات می توان گرفت این است که چندان بعید نخواهد بود که داروهای موجود در درمان صرع  بتواند به شکل بالقوه در درمان اوتیسم مفید باشد.

 

منبع :

http://consumer.healthday.com/cognitive-and-neurological-health-information-26/autism-news-51/inside-the-autistic-brain-new-research-challenges-current-beliefs-681800.html

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


8 − = یک

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top