شما اینجا هستید: خانه » شناخت اوتیسم » سخنی با درمانگران عزیز

سخنی با درمانگران عزیز

متاسفانه هیچ سایت یا وبلاگی را نیافتم که لیست کاملی از مراکز درمانی اتیسم در ایران ارائه دهد. دربرخی از استانها فقط بخاطر نبود این اطلاعات خانواده های بسیاری سرگردان بوده و صدها کیلومتر راه را طی می کنند تا در استان دیگری و یا در تهران به یک مرکز درمانی مراجعه کنند.

مراکز درمانی در ایران بصورت جزیره ای عمل می کنند و حتی اتفاق می افتد که در یک شهر چند مرکز درمانی از حال هم و حتی از وجود هم بی اطلاعند.

هدف از طراحی ستون سمت چپ تبلیغ برای هیچ کس نیست بلکه فقط و فقط اطلاع رسانی به والدین کودکان دارای اتیسم و کمک به خروج از وضعیت جزیره ای برای بخش درمان اتیسم است.

از اینرو از همه مراکز درمانی و آموزشی و نیز افرادی که در زمینه درمان اتیسم در استانهای مختلف فعالیت دارند دعوت می شود تا با درج شماره های تماس و آدرس خود و ارسال آن به مدیر وبسایت از طریق بخش «ارتباط  با ما» گامی موثر در این راه بردارند.

ضمنا پیشاپیش تاکید می شود که درج آدرس ها و شماره های تماس افراد و مراکز درمانی در این وبسایت صرفا جهت اطلاع بوده و بهیچ وجه بمعنای تایید و یا هرگونه داوری درخصوص کیفیت ارائه خدمات توسط آن افراد و مراکز نخواهد بود.

Latest posts by مصباح انصاری (see all)

یک نظر

  1. کارشناس اموزش مرکز حضرت زهرا اصفهان هستم
    خوش حال میشم با شما تبادل اطلاعات کنم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


3 − = دو

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top