شما اینجا هستید: خانه » تجربیات » پسرم سخن بگو …

پسرم سخن بگو …

پسر زیبایم بیا دست مادرت را بگیر و با خود ببر به دنیای شگفت انگیز درونت . بیا با هم قدم بزنیم در کوچه پس کوچه های این شهر قشنگ . برایم از مناظر منحصر به فرد ش بگو ، از بارانش ، آفتابش ، آسمانش ، از نواها و نغمه هایش بگو . راستی آدمهای شهر تو چگونه اند ؟ شنیده ام همه  مثل خودت  مهربان اند ، صادق اند و بی آزار . بارها دیده ام که تحمل ناراحتی و اشک من برای تو بسیار دشوار است . و دیده ام که  گریه دیگران وجود تو را به هم می ریزد . یکی از آدمهای شهر تو می‌گفت با اینکه دیگران مرا مسخره می کنند و آزارم می دهند ، من آنها را نمی آزارم . 

IMG-20150307-WA0008

پسرم بگو به من از هر چه تو را می‌آزارد . می دانم که حواس پنجگانه تو خیلی قوی است . پس از صدا های آزاردهنده ، نورها ، فشارها ، بوها ، طعمها ، از هرچه بر تو سنگینی می کند ، برایم بگو .

از عواطفت بگو . چقدر برایم دردناک است نگاههای پر از کلام تو وقتی می‌خواهی چیزی به من بگویی و نمی‌توانی . وقتی با بغض به من خیره می شوی ، چشما نت پر از اشک می شود ، لبانت می‌آید که چیزی بگوید اما …

پسرم خاموش نباش ، سکوت تو پرده‌ای است بر استعدادهای نهفته تو ، بر حافظه بی نظیرت و بر توانایی خارق العاده تو در بعضی امور . پسرم من این پرده را کنار خواهم زد قصه این شهر زیبا را به گوش همه خواهم رساند . کلمات را رام تو خواهم کرد . کلامت شنیده خواهد شد. درست است که تو حرف می زنی اما من بیشتر می خواهم .

پسرم سخن بگو …     بیشتر

 

صدیقه فراهانی

۶ نظر

  1. سلام خانم فراهانی بسیار زیبا حس خودتون رو بیان کردین،. من هم فرزندم اوتیسم دارن و مشغول جمع اطلاعات هستم، ممکنه تلفن تماستونو برام بدین، در مورد أمریکا هو مند درمانی اونجا می خواستم بیشتر بپرسم با تشکر

  2. سلام صدیقه خانم
    زبان از توصیف سروده هایتان قاصر است.
    ابیاتی پر از احساس که از احساسات کودکانه عرشیای با احساس می گوید بسیار مرا متاثر کرد.
    در یک کلمه فوق العاده بود
    این کودک با انرژی بسیار زیاد و احساسات عمیقش همه را شگفت زده کرده و مطمئن هستم در آینده ای نزدیک همچون باغچه بان برگ زرین دیگری از افتخارات سرزمین پارسیان را رقم خواهد زد.
    پایدار باشید.

  3. خیلی زیبا و گیرا بود صدیقه خانوم
    ما رو دوباره بردی به دنیای پر راز عرشیای عزیزم
    به نظرم میشه مثل قانون پایستگی انرژی قانون پایستگی یا بقای استعداد رو در مورد این بچه ها به وضوح دید. وقتی توانایی و استعداد آدمها در بخشی کمتر میشه در بخش دیگری افزایش چشمگیر خواهد داشت.
    امیدوارم همیشه در کنار عرشیا جان شاد و پر انرژی باشید و روزهای پر از موفقیت در آینده نزدیک در انتظارتون باشه.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


1 + = هشت

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top